HV Corbulo
Image default
Muziek

Virpp: Jouw muziekcarrière begint hier!

Altijd al gedroomd om van je hobby je werk te maken? Dan ben je bij Virpp aan het goede adres! Een nieuw platform waar muziektalent van over de hele wereld naar elkaar kan luisteren en elkaar opbouwende kritiek kan geven. Zo help je je eigen carrière maar ook die van anderen! Misschien ben je een beginnende dj, een ervaren zangeres of simpelweg een grote muziekliefhebber. Virpp is er voor iedereen met een passie voor muziek.

Hoe werkt Virpp

Virpp is een online platform dus het eerste dat je doet is het aanmaken van een account. Met dat account kun je inloggen en kun je reacties bij andere artiesten achterlaten. Maar hetgeen waar het natuurlijk omdraait zijn jouw creaties, jouw muziek. Je kunt met jouw Virpp account gemakkelijk muziek uploaden en delen met de wereld. Zodra je dit hebt gedaan kan iedereen jouw muziek beluisteren. Iedereen, dus ook platenlabels! En wie weet scoor je na een tijdje wel een gesprek bij zo’n platenlabel en kan je muziekcarrière officieel van start gaan!

Voor wie is Virpp?

Het online platform biedt mogelijkheden voor zangers en zangeressen, producers en platenlabels. Voor zangers en producers is Virpp met name geschikt om zichzelf naamsbekendheid te genereren. Voor platenlabels is het eigenlijk een grote database met talent waarin eindeloos gezocht kan worden naar nieuw talent. Via Virpp wordt jouw muzikale netwerk, indien je er regelmatig te vinden bent, alsmaar groter en groter.

De extra’s van Virpp

Niet alleen is Virpp een online platform voor muziektalent maar dit  muziektalent kan ook meedoen aan de wedstrijden die Virpp regelmatig organiseert. Onder de juryleden kunnen eigenaren van platenlabels zitten. Niemand minder dan Nicky Romero, Ali B en Axwell zijn o.a. namen die je kunt vinden in de jury en ook op Virpp zijn zij aanwezig met hun platenlabels. Je kunt via Virpp zelfs deze grote namen tegenkomen en connecties leggen!